dinsdag 5 oktober 2010

What will you celebrate?…

Goedemorgen jetlag! Alweer een jaar geleden dat ik jou voor het laatst gezien heb. Toen was je ook toevallig op hetzelfde moment op dezelfde plaats als ik. Maar wel fijn dat je me deze keer ietsjes langer laat slapen, ook al is het hier pas half 6… zucht… nou ja, dan hebben we in ieder geval een lange dag voor de boeg.

 

Eerst nog even over gisteren. Ook de tweede vlucht ging erg vlot, en binnen 2 uur waren we van Detroit aangekomen op Orlando. Het vliegtuig was slechts half vol, dus Judith en ik hadden 3 stoelen voor onszelf. Helaas geen schermpjes etc in dit vliegtuig, dus ik heb mijn boek maar gepakt en zelfs nog een uurtje kunnen slapen.

 

Aankomst op MCO ging soepel, de bagage was binnen 10 minuten op de band en na nog eens 10 minuten liepen we de deur uit met het contract voor de huurauto bij Alamo.

We hebben een Zilvergrijze Ford Mustang convertible, niet de nieuwste maar hij wil erg graag rijden haha :) Oppassen dus met de maximum snelheden hier van 110km per uur. Foto’s maken we straks, gisteren was het al donker en wilden we eigenlijk alleen maar naar bed.

Zelfs zonder Tomtom reden we in 1 keer goed naar Lake Buena Vista waar ons hotel aan de I-4 ligt. Zeer net hotel, met vriendelijke bediening. De kamer is ruim en netjes, en vanaf de 8e etage hebben we een leuk uitzicht over Kissimmee.


We gaan ons nu klaarmaken voor de dag. Voorspellingen zijn goed (28 graden met zon) dus we gaan zodadelijk Mickey, Donald en Goofey maar eens opzoeken. Werk ze allemaal! :)

4 opmerkingen:

  1. Hi Twan,

    goed om te lezen dat alles voorspoedig is gegaan met de reis. Het echte feest kan beginnen !!
    En dank voor de opmerking: werk ze allemaal ;-)

    Groeten vanuit een zonnig Eindhoven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo vakantiegangers,

    wat een heerlijk weer in Florida op dit moment en leuk jullie belevenissen te kunnen volgen. We zijn benieuwd naar de foto's van de auto en het hotel.
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Potverdikkie, wat een lekkere temperatuur zeg, en lekker vroeg op klinkt heeeel bekend.

    Ik hoop op wat foto's van de bolide en hotel..
    Heeel veel lol bij Mickey en doe ze de groetjes van ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaah, ik krijg toch last van heimwee. We zijn vandaag alweer 1 week thuis maar ik wil TERUG!
    Maargoed de baas wil niet meewerken dus ga ik lekker op jullie avonturen meeliften.
    Geniet ervan jongens!

    BeantwoordenVerwijderen